Scandalos

Trebuie sa scru acest articol chiar daca acest blog nu este dedicat pentru asta.
Ieri dupa ce am terminat cursurile in jurul orei 6 am fost sa beau si eu o cafea in parc la 3 barbosi. Acolo am dat peste niste ciudatenii!! Va descriu unu dintre ele ca nu ma pot abtine.
E vorba de un baiat! Avea parul lung pana la umeri si foarte slinos ( pote acolo unde sta el nu este apa) o pereche de ochelari de soare dinaia ieftini tare (pote ia luat la super oferta) de gat avea agatat un fular (nu conteaza ca afara sa incalzit si nu mai e nevoie) era imbracat intr`un sacou negru o bluza cu sclipici tot neagra si o pareche de blugi negri care erau prins sub talie intre blugi si bluza trebuia neaparat sa se vada chiloti pe care ii poarta ( altfel nu e sexi ).
Facea foarte multa galagie in parc incercand sa se dea mare si sa faca impresii parerea mea e ca a reusit doar sa atarga atentia cu prostia lui si la ora acutuala sunt inca nelamurit cui vroia sa se dea mare. Ca parcul era plin de copii !? El statea in picioare ca sa pota sa iasa in evidenta si ceilalti prieteni ai lui ( 2 ) stateu pe banca si se uitatu la el cum il face pe clovnu in parc.
Vazand ce se intampla la banca de langa mine am hotarat sa ma intorc spre casa.
Pe drum dau de un indivit dinala care nu a iesit nici o data in oras! era imbracat intr`o geaca de piele sau pote imitatie de piele o pereche de blugi si pantofi in picioare plini de noroi!
In mana detinea un telefon si avea dat drumul la o manea ( cred ). Mergea pe strada laganadu`se din umeri asta insemnad ca e smecher am mers o buna butaca de vreme in spatele lui sa vad cat il duce capul. La intrare in parc la Polclinica face stanga imprejur si incepe dinou mascarada eu lam intalnit inainte de Policlinica. Cred ca avea un treaseu bine stabilit de acasa ca sa faca acest lucru. Si culmea e ca am iesit intr`o zi din cursul saptamani nu vreau sa imi inchipui ce e Sambata si Duminica in oras .

Un comentariu: